Типові питання у роботі додатка Devar kids

· Чи потрібен інтернет для роботи програми?

Відповідь: Ні, не потрібен. Інтернет потрібен лише для скачування програми і для його поновлення, а також для активації книги. При оновленнях є можливість вибору: провести оновлення зараз або пізніше. В інших випадках інтернет не потрібен.


· Купив розмальовку. Що робити далі?

Відповідь: Завантажте додаток з Google Play або App Store, запустіть його, виберіть зі списку «Книги» іконку, назва якої в точності збігається з книгою яку Ви придбали. Натисніть на значок завантаження. Потім введіть ліцензійний код, який можна знайти на звороті книги, стерши захисну смугу. Залишилося тільки натиснути «Play»


· Як і чим розфарбовувати картинки?

Відповідь: Зображення можна розфарбовувати олівцями, фломастерами, кольоровою крейдою і навіть фарбами.

На картинки також можна класти різні предмети (ручки, значки, шоколадки, цукерки та ін.), Які будуть передавати малюнки і кольори ожилому персонажу (При технології "розпізнавання за елементами" такої можливості немає. У таких розмальовках розпізнається домінуючий колір в одному елементі).

Звертаємо вашу увагу на те, що фон навколо персонажа на зображенні не бажано розфарбовувати дуже яскравими або, навпаки, занадто темними кольорами, так як це може привести до ускладнень при відтворенні картинки.


· Як оживити картинку?

Відповідь: Після активації коду відкриється екран для перегляду. Тримайте пристрій паралельно малюнку на відстані приблизно 15-20 см, щоб камера сфокусувалася, через 2-3 сек. повинен з'явиться зелений прямокутник. Якщо з'являється червоний прямокутник, повільно віддаляйте або наближайте камеру. Після оживлення, камеру можна опустити і розглядати персонаж з усіх боків, повертаючи лист на 360 градусів.


· Чому повільно завантажується програма?

Відповідь 1:

Низька швидкість інтернету або велике завантаження на сервері оновлення контенту.


Відповідь 2:

У пристроях на платформі Аndroid у додатки Google Play існує кеш, який необхідно очистити. Відкрийте на своєму пристрої меню «Налаштування» >> «Додатки», на вкладці «Все» виберіть «Google Play Market», натисніть кнопку «Очистити кеш» і «Стерти дані». Також можете очистити кеш «Менеджера завантажень», знайти його можна тим же шляхом. Будь ласка, спробуйте скачування знову.


· Помилка при завантаженні. У діалоговому вікні "з'єднання втрачено сервером"

Відповідь 1: Дане діалогове вікно може виникати при помилкці сервера. Це явище тимчасове. Для правильної завантажити програми та її компонентів, рекомендується дочекатися усунення помилки і перезапустити програму. Як правило вирішення проблеми займає від 1 години до 2 діб.


Відповідь 2:

Очистіть кеш на пристрої.

Пристрій може збирати тимчасові дані і непотрібні інші дані від всіх додатків, що може заважати запуску додатка.

Можна завантажити окремий додаток для очищення сміття.

Або зайти в Настройки - Менеджер програм - Devar kids - Очистити кеш.


Відповідь 3:

1. Перевірте з'єднання з інтернетом на наявність обривів зв'язку.

2. Вимкніть роутер, потримайте його відключеним кілька хвилин. Увімкніть роутер. Увімкнути інтернет.

3. Перезавантажте пристрій з включеним інтернетом.

4. Спробуйте скористатися послугами іншого провайдера

Звертаємо Вашу увагу, що 3G і 4G модеми не забезпечують необхідної стабільності інтернет-з'єднання навіть, здавалося б, при хорошій швидкості, тому краще використання Wi-Fi з'єднання.


Відповідь 4:

Зайдіть в Настройки >> Додатки >> Всі >> Google Play >> видалити дані, очистити кеш. Теже самі дії необхідно зробити для Google Services Framework та сервіси Google Play.

Зайдіть в Настройки >> Акаунти >> Google >> в налаштуваннях синхронізації аккаунта приберіть все галочки.

Перезавантажте пристрій.

Знову зайдіть в Настройки >> Акаунти >> Google >> в налаштуваннях синхронізації аккаунта поставте всі галочки (при цьому може з'явитися повідомлення «помилка синхронізації» - не звертаєте уваги).

Перезавантажте пристрій.


· Додаток видає помилку «введений невірний код»

Відповідь: Увімкніть великі букви, переконайтеся, що встановлена ​​латинська розкладка клавіатури.

Якщо ви випадково помилилися і ввели ліцензійний код, вибравши книгу, назва якої не відповідає купленої Вами - необхідно звернутися в тих. підтримку на сайті devar.support, написати на пошту devartech@ukr.net, або зателефонувати за номером телефону гарячої лінії +38(098)588-05-45.


· При відкритті додаток видає помилку «немає доступу до інтернету»

Відповідь: Необхідно очистити дані програми (Настройки телефону - диспетчер додатків - Devar Kids - Очистити дані). Актуально для пристроїв, що працюють на Android


· Після запуску програми - зображення в дзеркальному вигляді

Відповідь: Перевірте, чи підтримується вашим пристроєм робота програми. Перед запуском програми вимкніть блокування повороту екрану.


· Чи не працює звук при використанні програми на iPad і iPhone

Відповідь: Переключите вимикач на бічній панелі з режиму "off" або змініть настройки (основние- перемикач на бічній панелі-блокування орієнтації)


· При завантаженні програми з Google Play вилітає помилка 492 і додаток не завантажується.

Відповідь: Помилка 492 по суті є збоєм Google Play. Таким чином, для відновлення нормальної роботи Play Market потрібно правильно зробити очистку кешу (http://nastroisam.ru/error-492-play-market/). Або завантажити додаток з Яндекс стору за посиланням http://nastroisam.ru/error-492-play-market/


· При завантаженні програми з'являється діалогове вікно "Помилка. Мало пам'яті на пристрої".

Відповідь: Додаток Devar kids за замовчуванням ми завантажуємо не на "USB-накопичувач" (карта пам'яті), а не в "Пам'ять пристрою". Для коректного завантаження необхідно 400 Мб вільної пам'яті.

Очистіть пристрою від зайвих даних, які збираються від всіх додатків на пристрої, для цього скачайте окремий додаток.

Видаліть ігри-додатки, фото або музику, які можуть займати багато місця і якими ви на даний момент не користуєтеся.


· Які технічні характеристики пристрою, що підтримує роботу програми?

Відповідь: Android - версія 4.0.1 вище, камера мінімум 3-5 Mpix, ОЗУ бажано від 512, процесори з підтримкою NEON. Пристрої на процесорах, які не підтримують технологію NEON (Tegra 2), в даний час не підтримуються (Sony Ericsson Xperia X10, Sony Xperia LT25i, Acer Iconia Tab A501). На деяких пристроях з процесором Intel Atom можлива проблема з доступом програми до камери.

IOS - потрібно IOS 6.0 або більш пізня версія. Сумісно з iPhone 4 і вище, iPad і iPod touch.


· Після запуску з'являється червоний квадрат і не зникає:

Відповідь:

1. Відрегулювати ракурс (спочатку наблизити пристрій до малюнка, щоб камера сфокусувалася, а потім повільно віддаляти до тих пір, поки весь лист не увійде в огляд камери і з'явиться зелений квадрат. Затримати на 2 секунди. З'являться цифри зворотного відліку)


2. Почистити кеш.


· «Помилка при установці 18 (Unknown reason)»

Відповідь: Підключіть телефон до комп'ютера через USB як зовнішній накопичувач, і видаліть файл smdl2tmp1.asec який знаходиться на флеш-пам'яті в папці .android_secure.

Однак, слід пам'ятати, що пошкодження файлу smdl2tmp1.asec - це тільки одна з причин помилок при установці програм.